Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Imorgon kommer nya katten ! ;d

Publicerad 2011-09-23 10:33:01 i Familjens vardag

Nu ringde astmasköterskan och frågade hur de var med min spray jag fick. Och hon tyckte att jag bör komma på ett besök till, för att kolla min lungfunktion, om hur mycket luft jag har i mina lungor och kanske behöver något annat än den sprayen jag har nu för min andning.

Eftersom jag inte får använda kortison nu som gravid, eller de finns olika sorters kortison sa sköterskan tydligen, för den min mamma har den får jag inte använda och den jag har nu finns de inget kortison i men som hon sa i telefonen nyss, att de finns olika sorters kortison. Så på tisdag skall jag dit och blåsa i någon lungfunktions grej till eftermiddagen. Får se vad som sägs då..

Nåväl..
Charlie och jag har varit uppe sedan halv åtta imorse. Frukost i magen och går fortfarande runt i nattkläder här haha. Mysa bör man annars dör man :P Ne men vi skall klä på oss strax, äta lite frukt eller yogurt och sen ta oss en sväng utåt, om de inte regnar allt för mycket men nu verkar det vara okej, sol iallafall ^^

Imorgon skall vi hämta våran andra nya lille kissemiss :) Våran lille Musse :D




Älskade, underbara flicka !

Ha en bra fredag ! Imorgonkväll får ni bild på våran nya kissemiss också ;d

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Postat av: Madde

Publicerad 2011-09-23 12:06:08

Japp allt är bara bra med bebis hos BM-besöken...magen växer och nu är huvudet ruckbart så det händer ju grejjer =) Min BM trodde att jag skulle föda i slutet på nästa vecka..haha..vart lite nervös även om jag inte riktigt tror det själv ;P Allt bra med dig och din bebis på besöken?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela