Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Inget dagis men mycket lek och ståjj!

Publicerad 2011-09-01 11:33:07 i Familjens vardag

Idag är det torsdag och det är inget dagis idag för Charlies del. Vi har mest varit i soffan, och lekt här i vardagsrummet. Var ute en sväng vid halv 11 och lekte en halvtimme, sedan har vi ätit lite av maten ifrån igår. Så jävla gött blev det! Verkligen en slapp middag om man inte har tid, orkar göra middag, den sköter ju sig själv :) Perfekt! Så för 10 minuter sedan ca la jag Charlie för sin lunchsömn.. Och jag har städat iordning Charlies alla leksaker som låg verkligen överallt här i vardagsrummet, haha :P

Ikväll kommer pappa J hem rätt sent. Efter jobbet skall han iväg och träffa kompisar och ha lite kuwl ^^ Så jag och Charlie får ett par timmar själv på kvällen, och sen när hon somnat får antagligen jag någon få timme själv, härligt :) Ne men det är mysigt och alla behöver tid själva ibland för att bara "inte göra någonting ibland" :)

Nej nu hade jag tänkt mig kolla vidare på forum och snacka lite med andra blivnande mammor :D Alltid lika kul. Jag har ju lite svårt för att träffa mina vänner just nu av olika skäl. Och dom som vet om det tycker säkert jag är fånig men jag kan inte hjälpa det.. Dom accepterar det och det är de bästa med bra vänner :) ♥



En mammas allt. Ens egna barn! ♥

Dock har jag och C börjat bli förkylda också -.- HATAR! :(

Ha en fortsatt brao daog! ;)

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela