Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Magsjuk, nej tack och lov! ;d

Publicerad 2011-09-15 14:18:15 i Familjens vardag

Usch trodde imorse att Charlie hade fått magsjuka men icke då, falsk alarm tack&lov! Hade fått i sig ett godispapper katten hade dribblat bort för ett par dagar sedan som C hittade och gick och åt på.. Som gjorde att hon började spy av. Usch dumma godispapper som katten lekte bort! Så nu har jag kollat runt ordentligt efter godispapper men hittade inga fler, skönt!

Förut vid 12 tiden gick jag, Charlie och systeryster en promenix bort till Visko, kollade runt lite, och alltid när man hittar de perfekta finns inte storleken till Charlie, buuhh! Nåja.. Får kika på det i Kungsbacka till helgen istället om inte i Göteborg :) Sen vandrade vi bort till Lidl då systeryster skulle handla lite åt sig själv och mamma, momo. Och jag köpte festissaft ^^ Sen mötte vi upp mamma och vi alla fyra gick hem igen.. Nu har jag och C ätit lite och kollar på barnpogram, hade tänkt byta på henne och sen leka härute på lekplatsen även om hon redan gått massor men hon är extremt rastlös :P

Fyyy, imorse vaknade Charlie kl 04. Min blivande mjölkbonde till dotter! haha. Jättepigg och ville inte sova längre. Så jag fick gå upp, bytte blöja på henne och la henne breve oss i sängen.. Halvtrött och lekfull.. ORKA tänkte jag haha, men strax innan J åkte till jobbet vid 05 så gjorde jag en varm välling och la ner Charlie i sin säng ihopp om att hon skulle somna om, snacka tur! Det gjorde hon, riktigt skönt :P Jag ville verkligen inte gå upp ännu haha. Sen vaknade inte jag förens 09 och C 09.30. HAHA! HÄÄÄRLIGT! OHJA! Så jag tänkte hoppa över för henne att sova lunch idag, och lägga henne tidigare ikväll istället.. Skulle hon få sova 15-30 minuter skulle de bli hennes powernap och inte somna förens 22 ikväll säkert :o Det orkar vi inte eftersom jag och J lägger oss mellan 21.30-22 tiden nu för tiden för vi är så trötta :p Haha! Gamlingarna själva :D

Nej nu får jag väl leka vidare här med tösabiten min! :) Hare brao!

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela