Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

PS3

Publicerad 2011-09-06 10:36:48 i Familjens vardag

Åh vad jag vill ha ett ps3 va! Men under nästa år är det realese på ps4 vilket jag hellre isåfall vill ha men det kommer säkert kosta multum och de känns ovärt men f*n vad jag vill ha det! Vill verkligen ;) Annars får jag önska mig det till julklapp istället ;) Haha! Nintendo Wii är inte kul och Xbox har jag aldrig gillat, NEJ jag vill bannemig ha mig ett ps3 om inte ps4 ;)

Snälla tomten, det önskar jag mig ! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela