Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Regn och lite lugn och ro!

Publicerad 2011-09-05 14:39:27 i Familjens vardag

Nu har Charlie varit sina 5 timmar på dagis. Och stumpan är äntligen hemma hos mig igen, mys!

Middagen idag kommer bli pannbiffar med löksky och kokt potatis :) Det lär min man älska ;) haha! Annars har dagen varit lugn, mycket regn och slö. Riktigt skönt!

Våran helg har varit jättego! I fredags gjorde vi hemmagjord pizza och kollade halvt som halvt på film.
I lördags var vi och handlade, kollade runt och tog det väldigt lugnt. Och till kvällen kom systeryster över och sen hennes pojkvän som skulle passa Charlie, eller mer vara vakt när Charlie sov ^^ Då jag och älskling åkte in på bio. Vi såg den nya Horrible Bosses! Och fyfaaaaan. Det riktigt längesen både jag och Jonathan såg en sådan grymt kul komedi på bio eller på länge överhuvudtaget, haha. Rekomunderar den så jävla starkt! :D Även om jag inte direkt kunde skratta pga min hosta, hesa röst så fick man LE och småfnissa ^^ Riktigt jävla kul film! :D
Igår söndags tog vi det lugnt, senare efter Charlie skulle sovit vilket hon inte ville åkte vi tre ut med mamma/momo och systeryster till skogen och plockade massor av svamp, Charlie älskar ju skogen så hon fick ett rejält motionspass eller vi alla fick det ^^ Sedan grillade vi uppe hos mamma, riktigt gott! :) Och till kvällen kom mamma ner när C hade somnat så rensade hon Jonathans svamp samtidigt som vi mös till Idol 2011, efter de gick hon hem och jag och älskling satte på MegaMind, urkass animerad film tyvärr tyckte jag eftersom jag somnade :P Sen gick vi och nana för natten!

Imorse åkte älskling iväg till jobbet som vanligt kl 05 eftersom det var måndag igen, yey. Haha. Lämnat Charlie på dagis och hämtat henne, strax blir det att hjälpa köttfärsen att tina fortare :P annars blir det ingen middag här inte ;)

Älskade bebis i magen, älskar dig!
Vem du nu än är ♥

Bebis ifrån min vinkel uppefrån ^^, Mina fötter är borta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela