Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Riktigt go fredag MED sol

Publicerad 2011-09-16 12:12:40 i Familjens vardag

Äntligen fredag, shit vad veckorna bara rusar iväg, haha. Snart får bebis komma tycker vi :D

Iallafall.
Imorgon åker vi iväg till Onsala och är där och passar svärföräldrarnas hus till söndag, en natt :) Eller rättare sagt passar Harry, haha. Så vi skall ta oss en sväng förbi Kungsmässan, Freeport, försöka träffa Pariis, Universeum, backaplan för lite barnvagns tittande och lite bilaffärer :D Så helgen är planerad, alltid lika kul! :)

Min och Charlies förkyldning är nästan helt borta också, så skönt! Varit förkylda i en månad känns det verkligen som och de har vi säkert, bara att denna gången har den varit jättekonstig. Varit värre vissa dagar, nästintill försvunnit en dag och sen brutit ut igen och försvunnit men nu har vi inte varit så jääättesnoriga på 2 dagar, gött!

Haha! Igår somnade Charlie innan kl 18, bara för att hon vaknade sent och jag tänkte att jag skulle skita i hennes sovstund på dagen för att kolla hur mycket hon orkar vara vaken, med tanke på att hon börjar bli äldre och vissa 1.5 åringar sover inte ens en stund på dagen och vissa som är 2.5 år sover en stund på dagen, så jag testade och hon klarar inte av det ännu, så nu vet vi det. Men hon kan max sova 30-40 minuter, annars blir det förmycket och Charlie bus somnar jättesent..

Saknar pappa också.. Även om vi sågs häromkvällen en stund så saknar jag honom, mest troligt för att jag VET att jag inte kan träffa honom nu när han är bortrest :p Men det får vi ta igen nästa helg istället, bjuda över farsgubben på middag blir en bra plan! :)


Söta Mimmi sover så sött i mitt knä ! :)

Ha en go fredag ! Det är ju sol föfan ;)

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela