Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Rusk och regn..

Publicerad 2011-09-13 09:16:40 i Familjens vardag

Riktigt ruskväder ute idag! Men de hindrade inte mig eller Charlie från att gå iväg till dagis ^^ sötnosen var riktigt go idag! Ville verkligen hålla handen ifrån vi gick utanför dörren, eller jag frågade om hon ville hålla hand och direkt tog hon fram handen, sötnos :) Och höll handen ända framtill dagisdörren. Mammas goding! :) Gick bra att lämna trollet idag, skönt det! :) Och hämta henne igen kl 14. Får passa på att diska de lilla som finns och sen bara slappa, verkligen slappa!

Om jag skall vara ärlig var inte detta ruskväder så värst farligt eftersom det inte är stora regndroppar, mer.. Smått och överallt haha. Blåsväder är bara kul :D Charlie gillade det iallafall ^^ och jag ;)

Igår fixade jag snabbt köttfärssås och spagetti till middag, uppskattades! :) Idag blir det schnitzel och kokt potatis, mums! ;) Riktig hemmafru jag ääär, hahah.

Gick och la oss tidigt igår, var grymt trött, och Jonis. Redan kl 21.45 låg vi båda i sängen, haha. Vilka pensionärer vi låter som men nu när C vaknar tidigare vill jag få lite mer sömn och varför vara uppe bara för att man kan ? :P Myser vi hellre i sängen än sitta uppe i soffan, halvsova och sen hitta orken att gå intill sängen och på den lilla sträckan man går till sänghalmen blir man alltid skitpigg :P

Till helgen blir det Onsala, riktigt kul! Jonis föräldrar skall iväg så vi lånar huset från lör-söndag för att passa Harry som vi tar hand om. Hoppas på bra väder så man kan ta sig en sväng ner till Gottskär, Onsalas, Kungsbackas lilla hjärta verkligen! Är man uppvuxen där är det svårt att vara ifrån det. Annars blir det nog en sväng till Universeum :) Kommer bli riktigt kul! Kanske ta en sväng förbi Kungsmässan, jag måste köpa stövlar, ryggsäck och Charlie måste ha ett par nya bra gumpaskor och en höstjacka :)

Rusk och regn..



Ha en bra dag!

Blivnande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela