Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sötsugen.. JA!

Publicerad 2011-09-27 10:10:03 i Familjens vardag

Disken klar, samtal med pappa klart, fixat mig själv är klart, halvdegande i soffan är klart haha. Nu återstår dammsugningen innan jag skall iväg till Charlies dagis på ett litet samtal kl 13. Om vad jag tyckte om inskolningen osv.

Senare vid 16.15 skall jag och Charlie dra oss till Skene vårdcentral för att jag skall på återbesök om min astma, eller då börjar en utredning. Och samtidigt i samma veva skall jag säga att jag verkligen måste ha någon slags hostmedicin mot min stackars hals. Hon kanske lyssnar på mig som den andra läkaren INTE gjorde, brrr!

Så antingen blir det middag innan vi drar oss bort eller middag efter, men då blir det så sent /: Aja, får se hur jag gör :)

Älskling skall ju åka och tvätta bilen efter jobbet och det tar ju ca 1-2 timmar beroende på så han kommer hem senare också.. Ikväll blir det mys iallafall :)



En annan kul info ;)
Om jag och Jonathan inte hade gjort slut när vi blev tillsammans första gången, hade vi firat 8 år tillsammans IDAG! 8 år, haha det är en låånglåång tid :P Men istället så firar vi relativt snart 1 år ihop. Haha, sött :) ♥ Jag älskar dig Jonathan! Det vet du, du och våra barn kommer först, dvs våran familj ! :)

Nåja..
Det var de :D Hahah! Just nu halvkollar jag Rachael Ray, yäy? Eller inte :P Vet inte riktigt vad jag skall hitta på just nu, så jag funderar på att ta och göra mig en fruktsmoothie :) För jag är extremt sugen på något sött, så det får bli en smoothie istället ;)

Hejsvejs!! :D

Blivande tvåbarnsmamman Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela