Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Då var påsken över

Publicerad 2012-04-10 11:38:29 i Familjens vardag

Vi har varit i onsala från fredag förmiddag tills söndag förmiddag. Innan vi åkte hem i söndags åkte vi till syster annelie med familj i vallda! Mys :)

Kanon helg! :) Jag och Jonathan fick två barnfria kvällar, underbart skönt och vi har haft de riktigt kul!
Bio på fredagen meden kompis till älskling, vi såg Safe house. Helt okej men väldigt förutsägbar menmen :)
Och på lördagen tog vi en krogrunda. Förfest med vänner och älskling hos Jonathans vän, som var med på bion. Förfest i Kungsbacka och sen drog vi till Göteborg, blev Exet. Piss ställe! :P Tog iallafall taxi från kungsbacka och hem på natten. Så skönt! :)

Emilia blev 5månader i söndags och Charlie blev 26 månader i måndags :) Stora tjejer! ♥

Tråkig tisdag och start på veckan. Var inne i Kinna redan vid 10, haha. Fick köpt de jag skulle ha och traska hem :) Charlie har sovit en stund men är vaken sedan 20 minuter tillbax, och nu sover Emilia.


Tokig tisdags morsa, HEJ!

Jaja. Skall ta och värma gårdagens middag till lunch nu åt mig och Charlie. MUMS! Blev äckligt god middag igår! Fetaost/chili fyllda köttbullar, pasta med chilipesto och en hemmagjord ratatouille! Godaste jag gjort på länge :) Lätt att göra och asgött! :D

Ha en fortsatt bra tisdag ! Om två dagar blir jag gammal.. Usch :P

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela