Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fredag den 13e :D

Publicerad 2012-04-13 15:00:52 i Familjens vardag

Fick en bra födelsedag igår! :)
Jag fick ett par presenter givetvis. "Världens bästa mamma"-mugg av barnen, sol pengar, restaurangbesök+bio av älskling och barnpassning av min mor och ett paket som kommer med posten i nästa vecka :) Av mamma fick jag biokort+biomeny och av Jonathans föräldrar fick jag pengar. Riktigt bra saker! :) Får även av min far längre fram :)

Bestämde ävens gårdagens middag (riktigt lyxigt att inte behöva laga mat även om jag tycker de är riktigt kul :p) men jag fetade mig och bestämde pizza till middag ^^

Iallafall! :)
Idag har vi haft en go dag idag.. Just nu leker Charlie i sitt rum, bjuder katterna på mat haha, och Emilia ligger i babygymmet och grejar nöjt :) Och jag halvkollar på Mora Träsk och sitter här och skriver :)

Imorgon blir de restaurangbesök och biobesök med min fina man som fixat barnpassning, sådan lyx! Både förra fredagen och lördagskvällen var vi barnfria och även imorgonkväll. Känns underbart att få egentid! :) ♥ Får se vilken film vi ser och vart vi äter imorgon :)

Att min lilla tjej som redan är 5månader blivit så stor. Man borde få pausa livet ibland och få njuta av bebistiden mycket mer ^^ Älskade lillastora tjejen! ♥♥♥



Nej nu skall vi leka här hemma, ev gå ut och leka igen :) Ha en bra fredag!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela