Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lång tajm nou sii!

Publicerad 2012-04-26 15:09:56 i Familjens vardag

Herregud. Min dator ger mig ingen lust att blogga längre eftersom Charlie dragit av en massa tangenter haha! Svårt att skriva och är för lat för att hämta älsklings dator som är hel, haha!

Iallafall! :)

Charlie är sjuk, igen! Haft, har tredagars feber. Hennes första riktiga barnsjukdom.. Men nu är hon på bättringsvägen så de är skönt för henne och oss. Emilia är frisk som en nötkärna! :)

Imorgon åker vi till mödravården i Kinna, long time no see! Haha :p

Helgens planer är halvt som halvt klara.. Tar de som de kommer. Mella kommer ev på söndag och hälsar på! ♥ :) Annars blir de att fixa i trädgården om vädret tillåter och tvätta gölven, haha :p
En lugn hel med andra ord ändå :)

Mammas söta "lilla" prinsessa :) ♥

Idag blir det korvstroganoff till middag ;D "Nyttigt" och bra, haha! Ne men de får duga, har ingen göra mat lust längre, suget är borta.. Usch! Fy mig. Nåja. Nu skall jag gå och hacka lök medans barnen är lugna ^^

Ha det gött!

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: Emelie, Mamma till David och Gravid

Publicerad 2012-04-30 16:17:30

Hon börjar bli lik storasyster! :D



Sv: Ja, nu är det inte långt kvar :) Eller ca. 2 månader.. Vill ha bebisen nu!

Vad ska ni göra idag då? Valborg och allt? ;)

Kram

Postat av: Madde kakan

Publicerad 2012-05-08 11:06:42

Försökte hitta lite om bröllopsplaneringen men hittade inte ;) får komma in nån mer dag och läsa!



OcH du: Lika fin i blont som brunt kul att kunna variera sig själv skulle jag se ut som en mupp i blont hår! haha XD



Kram

Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & Kiara

Publicerad 2012-05-14 11:07:20

Ja världens leende, haha :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela