Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Panik haha!

Publicerad 2012-04-10 22:20:01 i Familjens vardag

Alltså seriöst! Har fått förfrågningar titt som tätt vad jag önskar mig nu. Och jag vet seriöst inte?! Haha får fan panik, att få bara pengar är tråkigt.. Något måste man väl fan komma på? Haha!

Skit i det nu..
Barnen sover sedan länge, älskling gick och la sig för en dryg halvtimme sedan. Och jag är ensam uppe. Vad skall man göra.. Är faktiskt trött då jag varit vaken sen 05 imorse ^^ Jaja.. Somnar väl så småningen om, förhoppningsvist haha :)

Gud vad jag älskar er! Världens snällaste ♥♥♥

 

Ha en bra kväll. Får nog försöka packa ihop mig.. ELLER om jag kollar 24! HAHA ;) Natti natts!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela