Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Skärtorsdagen

Publicerad 2012-04-05 07:51:01 i Familjens vardag

Vi alla är sjuka, fast på bättringsvägen.. Hurra! Riktigt segt att vara sjuk. Jag och barnen fick smällen, Jonathan har lyckats undkomma det. Skönt för honom ^^ Men nu är vi nästan friska iallafall. Barnens feber är borta och min också. Bara snuva och lite hosta kvar..

Finaste tjejerna ♥

 

Nu när vi är på rejält bra bättringsväg så blir det Onsala tripp imorgon ,om inget annat händer eller om vi skulle bli värre. Skönt att vi alla har så bra immunförsvar. Men idag blir de en lugn dag. En planerad promenad idag nu när ingen har haft feber på ett dygn ungefär, så man inte springer ut förtidigt och riskerar att bli sjuk igen, för de är så tråkigt och orkar inte med :p

"Idag är de alla emos dag, skärtorsdag" - HÖHÖ

Kaffeintaget är nästan klart för denna morgo, jag är påklädd och likaså Charlie banan. Emilia sover igen, vaknade vid 06.15, och Charlie. Hon fick ju sin växa säng i fredags och i lördags målade jag om den och älskling åkte iväg och köpte en ny fin madrass till sängen :) Mammas stora stor tjej! :)

Igår var det 15 månder ihop med den finaste mannen och pappan i världen!
Love you ! ♥

En jättegammal bild från oss, från 2007 (tror jag) ^^ ♥


Jaja, ha de kanon idag :)

Madde abdikerar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela