Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tack älskling :*

Publicerad 2012-04-16 15:32:37 i Familjens vardag

En av alla mina presenter jag fick av älskling!
Så grym va! Haha.

Älskling har verkligen gjort mig till en 24 nörd! ^^

Charlie och jag har fikat lite nyss. Skall börja med middagen snart hade jag tänkt mig. Lillstumpan sover så man får passa på att greja då ^^ Städa är nog också en bra idée så som Charlie har röjt fram allt hon äger och har på sitt rum, haha!

Varit ute och handlat, träffade Jennifer, hennes pojkvän och deras två barn. GUD vad söt lilltjejen var, är! Åh :)
Imorgon blir de bvc, 5månaders spruta och vikt/längd på Emilia, se vad korven väger nu haha, 11.30 skall vi vara där!

Ha en bra fortsatt solig dag! :)

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: Josefin

Publicerad 2012-04-17 07:17:41

Mina barn är 4 år och 2,5 år :)

Hur gamla är dina små?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela