Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

1 månad har nu gått

Publicerad 2012-02-20 08:55:19 i Träningen

Och igår var de dax att mäta och väga mig.. Nu har de gått en månad sedan jag började mitt sundare och mer aktiva liv.

Vikt 19 januari: 70.4 kg
Vikt 19 februari: 66.9 kg

Har även gått bort ett par cm lite här och var på kroppen som jag mätte för en månad sen men orkar tyvärr inte hämta pappret men de är på god väg neråt ;)

3.5 kg på 1 månad är inte illa! :) BARA 10.9 kg kvar tills min vikt jag hade innan jag blev gravid första gången med Charlie. 56 kg :)
PEPPA PEPPA PEPPA!



Haft fullt upp exakt hela tiden, inte haft tid att kunna blogga men nu så :) Kommer mer igen på vardagarna än helgerna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela