Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

3 dagar kvar..

Publicerad 2012-02-06 13:59:31 i Familjens vardag

En riktig slapp helg har vi haft. Så jädra skönt! Vi har ju grejat och haft fullt upp varje helg senaste månaden pga flytt osv. Men nästa helg blir proppfull igen.. :P Haha! Det lilla lugnet före stormen, såkallat ^^

I lördags var J iväg och kollade tapeter, var ute och lekte med Charlie ett tag. Skön dag. Till kvällen kollade jag och älsk 24 ihop, drack lite öl och myste :) Haha, blev lite för mycket öl för mig dock ;(
Vaknade och mådde svinilla, men efter lite mer sömn på morgonen (fick sovmorgon till halv11 ;)) så kom jag igen mig.. Vi tog en promenad och handlade samtidigt, senare vid 15.30 kom älskade bästa vännen Mella och hennes pojkvän Martin hit. Killarna våra kollade Top gear som gick på tvn ;) Killar alltså :D haha. Så jag och Mella fixade och hackade, skalade allt inför pizzan :) Hemmagjord pizza är mycket godare än hämtpizza, så värt att lägga ner lite extra på att göra egen alltså :) Gottgott! (mådde dock dåligt efteråt eftersom jag egentligen inte skall äta pizza men alla andra åt ju det så ^^, Hade även tvätt tid som vi började med kl 18, och vid 19 tiden åkte Mella och Martin hem :) Nästa gång far vi till dom (fast efter vi flyttat). Dom bor ju sågottsom grannar med Tjöloholms slott, riktigt mysigt! :) Ta och promenera runt slottet och ner till havet nästa gång vi åker och hälsar på såklart !

Mina älskade döttar mös i sängen med mig tidigt imorse ! :D ♥
Tänk att så små personer kan få så mycket kärlek som dom får. Obeskrivligt underbart med barn ♥♥♥
Ni är det bästa som finns, ni och Jonathan! Livet ♥

Och nu är det bara tre dagar kvar tills stora flickan blir ett år äldre
Charlie Elly Eidland

Emilia Donna Kullberg-Eidland

Nej
nu skall vi ut och gå andra gången för idag :) Fick även undanröjt en jävla massa i våran gaderob, välbehövligt :P Dragit ut på de hela tiden men nu är det gjort, känns bra :) Duktig jag är. Bara dammsugning kvar sen blir de förbereda kvällens middag. Korv stroganoff blir det nog idag om inte falukorv och mos :) Ha en bra måndag !

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela