Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

3månaders kontroll för E

Publicerad 2012-02-02 11:31:47 i Familjens vardag

Idag är det dagen D för Milia. Sprutdax med andra ord. 3månaders sprutan. Så vi vandrar ner till bvc senare, har tid kl 13. Iallafall :)

Jag har fått morgonträningen gjord, och efter bvc besöket blir det en timmes promenix och sen innan jag börjar med middagen blir det andra träningen här hemma, så är jag klar för dagen :) Jag känner mig duktig :) Såfort man ser, märker resultat blir man ännu mera peppad och vill fortsätta så det är ju toppen :D

Igår blev det fläskfilégryta med färsk pasta till :) Riktigt mumsigt! Nyttigt också :) Kanoners! Ingen aning om vad jag skall göra idag, så det blir väl något vanligt tråkigt som hemmagjorda köttbullar, egengjord brunsås och kokt potatis till är nog min tanke.


Tokiga Putte och hans riktigt avslappnade stil ;)

Nu skall vi äta lite innan vi går iväg om en timme till bvc. Hörs!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela