Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Alla sover, men inte jag, som vanligt. Trö...

Publicerad 2012-02-05 22:49:10 i Familjens vardag

Alla sover, men inte jag, som vanligt. Trött som bara den men ändå kan man inte somna.. Typiskt. Nåja. Varit en lugn helg, kände att vi faktiskt behöver ta de lugnt ibland också, haft varje helg upptagen pga flytten och med att packa men nu har vi haft en mys helg :-) Nästa helg blir jättemycket att göra, iaf för Jonathan ^^ Hursomhelst, en bra helg. Får väl ta och försöka sova. Imorgon blir de ut i snön med mina fina dockor och mysa på :-D Ha de brao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela