Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

En go morgonen hos oss ;D

Publicerad 2012-02-10 09:04:59 i Familjens vardag

Gårdagen blev riktigt lyckad! :) Charlie var superglad för sina saker hon fick. Ett piano med djurljud och annat, en trehjuling, bokstäver för att ha på kylskåpet och hennes docksulky :) Hon får flera paket på dopet nästa lördag av släkningar och familj så vi ville inte köpa allting åt henne så andra hade en chans att kunna få förslag på paket att köpa. Tårtan blev också en succé men mättande :p

Blev väckt idag av att Charlie hoppade upp i våran säng och sa "mamma, pappa inte här", haha. Hennes första mening när hon vaknade, haha bra att hon konstaterade för mig att Jonathan inte var här ;). Nu är vi iaf uppe, klädda och halvtfixade, bara frukost nu jag skall köra igång med, havregrynsgröt :)



Mina fina tjejer ♥

Promenix i det fina och kalla vädret blir det senare så Charlie bus får leka i snön eller på lekplatsen :)
Nej nu tror jag att jag ser en liten tjej som börjar bli småsur här, troligen frukost på G för henne nu också, hehe.

Ha en bra fredag! :D

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela