Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Fick min skönhetssömn inatt..

Publicerad 2012-02-21 08:39:19 i Familjens vardag

Inatt fick jag allt en hel natts sömn.. Riktigt underbart! :) Behövdes efter allt ståhej igårnatt.. Puh!

Charlie somnade runt 20 på kvällen, sen jag somnade vid 00 ungefär. Hörde att Charlie kom in till oss på natten, kollade klockan och såg att den stod på 03! "Skit" tänkte jag, haha. Men hon fick lägga sig mellan mig och Jonathan, men icke skulle hon somna om för det inte. Så jag sprang upp och fixade en ny vällingflaska i hopp om att hon skulle somna om. En timma gick, två timmar gick, fortfarande vaken och jag likaså.. Sen vid 05 vaknade Emilia för mat och blöjbyte, somnade om snabbt efter det men inte den stora tjejen och jag ville verkligen inte gå upp! Jag var så himla trött.. Men när klockan var runt 6.30 såg jag att Charlie hade slocknat, och strax därpå somnade jag också om. Vaknade sen av att båda barnen var vakna, och då var klockan bara 7.30. En timme hade hon sovit, jag som hoppades på till 8.30-9.00 iallafall men icke sa nicke. Så vi fick gå upp. Emilia var inte alls på humör på hela dagen, uppmärksamhet var hennes första prio med mig.
Charlie fick inte sova någonting under dagen men ändå somnade hon vid 20, MEN hon sov en hel natt inatt. Puh :D Och likaså Emilia. SKÖNT! :)

Emilia har ju varit dålig sedan söndagsnatt men nu är det bra igen, tur för henne och mig :) Så nu sitter jag här i soffan, Emilia sover och Charlie sitter i köket och försöker mata katterna med deras kattmat haha :D Sötgosan!

Ikväll blir det en smarrig middag, för dom andra ^^ Jag hade tänkt att göra kycklingspett med jordnötssås och ris :) Medans dom äter det blir min middag två veg. fileér och grönsaker. Blir nog supergott iallafall ! :)



Ikväll har vi tvätt tid, hurra, massor av tvätt :P

Igår fick vi packat återigen ett par lådor med saker från köket. Och jag fick gjort rent inne på toaletten. Lister, väggar, alla rör och ledningar. Kände mig riktigt duktig! :) Efter allt var klart där och Jonathan i köket med sitt, tog han en snabbdusch och sen kollade vi de senaste Desperate Housewives avsnittet. Riktigt spännande nu och jag bara hatar Orson! Böh :P Haha! Nåja ;D Nu skall jag ta och förbereda frukosten här åt mig och Charlie banan! :) Ha det kanoners!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela