Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Funderar

Publicerad 2012-02-20 13:36:31 i Familjens vardag

På att lägga ner bloggen ett tag faktiskt. Har helt enkelt inte tid.. Men jag får se annars får ni lägga till mig på facebook, är mer aktiv där än bloggen just nu :p
Mycket med flytten nu och känner inget behov av att skriva här nu. därav facebook istället :)

Madeleine Elly Eidland, lägg till mig där och följ med lättare eller fortsätt här, men blir nog väldigt tomt nu framöver. Så ni vet varför ingenting kanske uppdateras så mycket ^^


Madde abdikerar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela