Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Idag är de ingen vanlig dag..

Publicerad 2012-02-09 08:30:50 i Charlie <3

FÖR DET ÄR CHARLIES 2ÅRS DAG, HURRA HURRA HURRAAAAAAAA!!!



Herrejävlar vad tiden går fooort! Att min förstfödda dotter fyller 2år idag, helt sjukt att tiden gått så otroligt snabbt. Åh vad jag älskar dig min underbara, fina och söta dotter! Världens finaste och snällaste! ♥

Hon fick ett av alla sina paket imorse då Jonathan ville vara med och se när hon öppnar resten när han kommit hem från jobbet. Och sen när han kommit hem skall jag baka tårta :) YEY! :D Idag får jag faktiskt synda lite för de är hennes dag, haha ;)

2år sen man blev mamma idag dessutom. Sjukt!

Grattis igen min älskade Charlie bus på din 2års dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela