Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snart är min stora tjej större :)

Publicerad 2012-02-07 10:35:06 i Familjens vardag

Ja herregud! Haha. Kaos nu på morgonen, iallafall i 15minuter ^^ Först vaknade E, ny blöja, och sen vaknade C. Fick göra välling snabbt, byta hennes blöja, sen skulle E också ha mat, fixa det på någon minut. Efter de spydde C upp sin välling när jag höll på att mata E. HELVETE! Haha. Fick bära E samtidigt som jag matade henne och hämta en massa handdukar först för att torka upp allt, sen dra in C till badrummet, sitta där och torka av henne och göra henne ren, sen skulle E rapas efter hon var färdigmatad. C luktade gott men kände att jag var tvungen att sätta henne i duschen för att bli extra ren, samtidigt när hon var i och E fått rapat lite fick hon också duscha av sig. SEN var allt lugnt! Hahaha, en väldans massa jobb och prövningar i en mammas vardag ;) Haha!

Om en stund hade jag tänkt dra ner barnen till mm för att handla tårtsaker inför Charlies födelsedag :) Orkar faktiskt inte göra tårtbottnar så jag köper färdiga (fy mig :P), riktig latmask :P Men har kollat runt lite och hade tänkt mig att göra något jag inte gjort förut, antingen en chokladmoussé tårta eller en egen prinsesstårta :) Yey! Haha :) Måste slå in Charlies presenter också, mycket att göra. Men gud så kul det är att greja och dona med presenter, födelsedagar och tårtor! :D

Nåja.. Frukost i magen, Charlie kanske satte vällingen i fel strupe och spydde upp de för ingenting annat efter de har kommit upp? Jaja :) Ha en go tisdag ! :)

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela