Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Snart snart :)

Publicerad 2012-02-21 14:58:10 i Familjens vardag

Varit ute och gått en tag med Alexandra och hennes dotter Wilma. Charlie segade ner oss hela tiden, haha. Men på lekplatsen fick dom leka av sig iallafall, och Emilia sov så gott i vagnen, så fort man är ute sover hon som bäst, och sen på nätterna, hehe :)

Dock så sprängdes ena vårt framdäck, haha. Världens jävla smäll! Så älskling åker till babyproffsen direkt efter jobbet och köper en ny slang så vi får de fixat så vi kan ut och gå imorgon igen :p

Kycklingen ligger och tinar just nu, så jag kan förbereda middagen om någon timme :) Mums! Emilia ligger just nu på golvet, på en mysig pläd och halvsover så jag hade tänkt att leka lite med Charlie nu, tågbana är alltid en hit ;)

Och snart är det dax för flytt. Så underbart! Längtar riktigt mycket, både jag och Jonathan gör de! Så fort vi flyttat och kommit iordning kommer givetvis bilder upp på våran nya lägenhet! :D Hihi! Och strax därpå blir de att vi kommer ha inflyttningsfest också, ett måste :)



Jaja, lite träning först i ca 15 minuter sen blir de lek och bus med stortjejen här, fast hon kommer bara försöka härma mig som vanligt när jag tränar haha :) Söte!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela