Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Söt överraskning

Publicerad 2012-02-14 07:47:02 i Familjens vardag

Världens finaste man jag har! Imorse när jag skulle göra mat till Emilia vid 07, såg jag att de låg något på köksbordet.. Uppfattade inte riktigt vad de var men sen när mina ögon blivit normala efter en stund :p Såg jag var de var! Såg att de stod interflora på blompaketet och ett papper breve.. Läste först och där var de en underbar kärleksförklaring åt mig från min fina babe.. Öppnade paketet och där i låg en jättefin ros! :) Åh jag älskar min man! ♥

 

Igår fick jag bakat drygt 90 kakor inför dopet, och idag skall jag göra en annan sorts kaka, och de blir dryga 90 st av dom också ^^ Himla massa bakande för min del, men men ;) Godare att göra själv även om de tar tid än att köpa färdiga kakor ju.. Uppskattas mer :)

 

Iallafall, strax efter Milia fick mat så kom Charlie in till mig, ville ha en ny blöja och efter de myste vi i sängen alla tre :) Alltid lika mysigt tills Charlie blir rastlöst och hoppar omkring och inte alls vill ligga still, hahah.

 

Nu skall vi ta på oss och efter det gå ner till MM var tanken.. :) Handla lite.. Får leta upp något gott inför middagen ikväll. Skönt för nu är Jonathan ledig ons-fredag och sen är det helg, så ons-söndag ledig är aldrig helt fel :)

 

Ha en god alla hjärtans dag allesammans :) ♥


Madde abdikerar

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela