Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Tidig födelsedagspresent påväg..

Publicerad 2012-02-03 13:57:15 i Charlie <3

Då var Charlies toalettinsats beställd! :D


Nu kommer Charlie slippa sitta och hålla i sig för att ramla ner i toaletten, perfekt! :)

På tal om Charlie och hennes toalett träning.
Förut när precis hade pratat klart i telefon, var jag tvungen att skriva ner lite saker på ett block ang samtalet (de tog max 1minut alltsomallt.). När jag började skriva kommer Charlie och säger "ooa", mitt svar blev "vänta Charlie, mamma är strax klar här". Eftersom toalett låset var på toan visste jag att hon inte kunde göra några hyss därinne så jag var lugn och skrev vidare lite fort..
När jag skrivit klart hör jag hur Charlie grejar i sovrummet? Fattar ingenting. Går först till toaletten ser att blöja och nattkläder ligger breve toan, och en kisspöl vid toan också.. Fattar inte varför hon kissat där och gått till sovrummet. Gick in till vårt sovrum ser Charlie som sitter på vårat skötbord, naken, halvligger på bordet och har tagit våtservetter och försöker torka sig mellan benen! Haha
Att jag inte förstod att hon verkligen ville gå till toaletten och kissa. Haha. Tanken var rätt men allt blev så fel. Men skönt nu om hon börjat förstå och känna när och om hon behöver kissa/bajsa och kan säga till oss för att få lite extra hjälp med toaletten. Sötaste hjärtat!
Stora tjejen min blir större :) Älskade!

Kommentarer

Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis

Publicerad 2012-02-05 09:02:19

Sån sits har vi också till keven. Himla bra! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela