Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vem tog min bebis?

Publicerad 2012-02-08 09:32:14 i Emilia <3

En månad till passerad och min minsta tjej är 3månader idag, redan! Hon känns inte som någon bebis alls längre, även om hon fortfarande räknas som spädbarn. Sjukt vad tiden flyger förbi. Nyss vad hon ju precis hemkommen från bb med oss? Och hon som brukade sova mellan oss i sängen? Vart tog den bebisen vägen? Va? Ne vetnivad, hon är en stor liten tjej nu ^^ 3 hela månader, jössös alltså! :) Världens sötaste och knubbigaste lilla lillasyster ♥
Okej, så knubbig är hon inte men hon är så stor om jag kollar bilder på Charlie i samma ålder, galet.






Emilia från födseln till nu. Mammas och pappas lilla minibuddah ^^ ♥
Älskade älskade sötsak!

Grattis till Emilia på sin 3månaders dag! ♥♥♥

Imorgon vet jag en annan stor tjej som fyller år.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela