Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

1 år!

Publicerad 2012-01-04 14:32:31 i Känslorna

Idag firar jag och Jonathan 1 år tillsammans! Sjukt underbart! :) ♥

Det är väldigt mycket som hänt under vårat år tillsammans. Mer än vad andra par kanske upplever men jag är riktigt lycklig över vårat liv och det som komma/skall.


Under vårat år tillsammans har vi..
1. flyttat tillsammans
2. blivit gravida med vårat andra barn
3. skrivit på kontrakt för våran nya lägenhet, 1 mars
4. fått vårat andra barn, milia
5. fixat dag för charlies 2års kalas och milias dop!


Med andra ord har vi hunnit med en hel del på vårat första år och nu längtar jag bara grymt mycket till hösten! ♥ Då händer det grejer minsann, så sjukt jävla underbart lycklig jag ääärr! :)

Jag kan med andra ord säga att jag är lycklig, jag har världens bästa sambo, pojkvän och pappa till våra två fina flickor!  ♥♥♥ Jag älskar dig Jonathan ♥ Nu är det vi på riktigt, oavsett vad så kommer vi kämpa så in i berget när vi har våra motgångar. Du och jag ♥

M ♥ J
=
SANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela