Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

10 januari

Publicerad 2012-01-10 10:08:49 i Familjens vardag

Idag har vi en slapp dag. Skall höra av mig till mamma och kolla om hon vill ut på en promenix om inte det går jag och barnen ut själva och leker :) Men det är ju alltid roligare med sällskap :)

Igårkväll tog jag och gick ut på en promenad själv, riktigt skönt! Nu när man har barn är det inte särskillt ofta man har tiden eller orken att gå ut själv då barnen alltid är med mig om dagarna. Men efter Jonathan åt middag efter jobbet, hoppade in i duschen och jag passade på att mata E och ge henne en ny blöja så stack jag ut på en promenad på ca 45-50 minuter, riktigt skönt ute! Kom hem när klockan var 19, kollade lite tv och älskling tränade snabbt, sen efter pogrammet på tvn blev det Desperate housewives som började iförrgår i usa så självklart kan vi inte hålla oss tills dom visar det i sverige igen, laddade ner och njöt igårkväll, riktigt jävla spännande nu va! :D Efter det gick vi och la oss, men somnade nog inte förens 22 i vilket fall.


Den sötaste storasystern som finns, älskade barn, underbara Charlie Elly. Solstrålen själv! ♥

Ha en toppen dag !

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & bebis i magen

Publicerad 2012-01-10 22:32:21

Vad söt hon är!! :) Och lilla emilia också såklart! Men dom är inte lika tycker jag. Men bägge är väldigt söta!



Ses imorgon :)<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela