Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

18 dagar in på det nya året..

Publicerad 2012-01-18 12:33:44 i Familjens vardag

Var en snabbis i Kinna förut. Nu fick alla någonting :P Jag, älskling, och bägge barnen och något gemensamt till mig och Jonathan :) Emilia sov hela tiden och Charlie var glad och gick runt med mig hela tiden, höll hand osv :) Söt tösen min :) Men på bussen dit och hem fick hon sitta i vagnen..
Nu äter Charlie lite lunch och kollar på tvn. Gillar egentligen inte att hon äter framför tvn eller att ha ett matbord i samma rum som tvn, brukar oftast bli problem då (har jag sett :P) att dom Måste kolla tvn och kan inte äta pga tvn, därför så tycker jag att när man äter frukost, lunch, middag eller annat skall man sitta vid bordet. Men nu vet jag att hennes favorit pogram går på tvn så det fick bli ett undantag idag :P Eller jo, välling på morgon i soffan och på kvällen innan hon skall sova äre klart hon får sitta här med oss :)

Lägger in bilder ikväll, hittar inte sladden just nu ^^ Plus att Jonis läser bloggen ibland och då skulle han vad jag köpt åt honom :P Haha!
Hursomhelst. Till helgen blir det Onsala/Kungsbacka iallafall. Älskling skall greja med sin bil hos hans föräldrar så jag tänkte dra mig och barnen till Kungsmässan på lördag och kika lite. INTE äta lunch på Kungsmässan, utan i innerstan där, mycket mysigare :) Usch, saknar riktigt Kungsbacka och speciellt Onsala, mysigt och gott att man är uppvuxen där, väldans massa barndomsminnen ♥

Nej nu skall jag ta och diska det lilla som finns.. Åhh vad jag, vi längtar tills vi flyttar va! Både disk och tvättmaskin :) Slippa denna jävla handdisk ^^ Ha det brao!

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: Erika - mamma till 3 små troll <3

Publicerad 2012-01-19 16:40:30

Ja det var ju tur att det gick bra!! :)



Mitt första fick jag när jag var 17, mitt andra när jag var 18 och mitt tredje nu när jag är 20 :) Det skiljer 11 månader på dem två äldsta och 2½år på 2:an och 3:an :)



Ja namnen smälter nästan ihop så lika de är ;) Haha men tycker dem alla 3 passar bra ihop :)



Hur mycket skiljer det på dina 2? :)



Kram.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela