Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Alltid lika kul med gammalt :)

Publicerad 2012-01-05 20:35:25 i Bilder :}

Fick tillbaka min kamera som varit på vifft i över ett år, och fick tillbaka den igår. Riktigt kul faktiskt!

Hittade bilder från förra julen, 2010. Charlie var så liten :) Nästan 11 månader här ♥


Jag och Carro på juldagen när vi partade :) "smal" jag var då ^^





Ja herregud! Har bara 5 kg kvar då är jag tillbaka på min inskrivningsvikt när jag blev gravid med E. Känns riktigt jävla skönt! Blir ju promenader dagligen nu, och lite träning hemma. Sen blir det även att börja simma på helgerna, bästa motionen jag vet! Älskar ju vatten och vad passar inte mig bättre då än att just simma motionssim? :) Perfekt! Det om något ger "sunda och långa" muskler som det såfint heter. Att gymma tex ger sunda men korta muskler. Oavsett, det är alla olika, så det är ju vad man själv känner är skönast och bäst för en själv :)

Nu skall jag och min man här i huset (med Milia i knät) kolla film :) The notebook, så jävla underbart, om man gillar böliga filmer och romantik ;) Haha!

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2012-01-05 20:55:03

5 kilo klarar du lätt!!! Go girl!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela