Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Denna snöiga tisdag :)

Publicerad 2012-01-24 14:44:22 i Familjens vardag

Tanken igår var ju Öppna förskolan igår i Borås men det blev aldrig av för Charlie mådde inte alls bra men försvann senare till sen eftermiddag, kväll? Riktigt konstigt för hon är "normal" idag, men aja :) Nu på förmiddagen har Linda varit här med sina söta pojkar så dom fick lekt en stund och så fikade vi :) Men jag drack ljummet citronvatten och åt lite grönsaker med knäckebröd, haha ;) Mitt sunda liv går riktigt bra! :)

Vi kollar på film just nu, iallafall jag och Charlie.. Milia börjar vakna lite smått nu, kanske dax att få en ren blöja och lite mat inom den närmsta halvtimmen tror jag :)


Charlie ser helt galen ut, haha, som om de var förkallt eller förvarmt i vattnet men det var perfekt ^^


Och när jag bad Charlie att skratta och le gav hon mig denna posen hahaha ! :D "vilding" ;)

Ha en kanon daoug ;)

Kommentarer

Postat av: Sandrah - snart trebarnsmamma

Publicerad 2012-01-24 18:11:03

Svar: Tack för din kommentar om magen :) Det ska vara en tredje kille där inne om vi såg rätt på ultraljudet. Märks om några veckor :)

Postat av: Sandrah - snart trebarnsmamma

Publicerad 2012-01-24 21:10:13

Svar: Vi tog reda på med första barnet men de sa att det var en tjej, vilket det inte var. Så med Vilde (tvåan) tog vi inte reda på det och denna gången tyckte vi att det syntes så väl att det var en kille till :)

Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis

Publicerad 2012-01-25 07:18:02

haha sötnos :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela