Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Emilia 10 veckor & Charlie 23 månader!

Publicerad 2012-01-17 14:36:57 i Familjens vardag

Igår var vi Borås från morgon till eftermiddag. Öppna förskolan var som vanligt en hit för dom små :) Så underbart att se Charlie och Lindas grabbar leker så fint ihop! Riktigt härligt. Vissa barn går ju inte alls ihop och vissa andra gör det, skönt :) Fick inhandlat ett par saker till mig, Emilia och till Charlie, alla fick någonting förutom älskling. Men han får vänta :) Sitter redan och funderar på vad jag skall ge min älskade i alla hjärtans dag present eller vad vi kan tänkas hitta på. Eftersom det är alla hjärtans dag mitt i veckan är det lite struligt men vi får ta det till kvällen eller helgen därpå, fast det kan vi ju inte kom jag på nu :P Haha! Emilias dop och Charlies 2 års kalas är ju på lördagen ^^ Jaja, allting löser sig. Man får se lösningar i "problem" istället :P

Igårkväll hade jag ingen ork att göra middag, älskling förstod ju iallafall så han och Charlie fixade lite middag och jag åt senare till kvällen då matlusten kom :) Blev två st goa toasts ^^ haha! Vilken super"bra" middag, kanske inte men gott och gick snabbt :) Senare kollade vi även det senaste Desperate Housewives avsnittet, riktigt bra nu och jag blir bara ledsen när jag tänker på att de snart är helt slut, för gott :( Men men, får köpa eller ladda ner alla säsonger och köra ett maraton som älskling gör med sitt älskade 24 ;)

Hade ju inte kameran med igår, glömde den så det får bli lite andra söta bilder på barnen istället :)


Emilia knappa dygnet gammal ♥

Och Emilia idag, 10 veckor gammal. ♥


Charlie 2 dygn gammal ♥

Charlie 10 veckor gammal, som Emilia är idag ♥

Och Charlie idag, nästan 2 år gammal ♥

Fan vad jag älskar mina tösor! Barn är det mest fantastiska man kan få och ha här i livet, då får livet en riktig mening och som är värt att kämpa och lyckas för att ge sitt, sina barn det bästa i livet ♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & bebis i magen

Publicerad 2012-01-17 15:53:22

Jag har också svårt med Alla hjärtans dag present till kimmie.. Vill ge något man gör ihop. Men vad? Har ingen fantasi förutom de vanliga som restaurang besök, bio och typ hotellövernattning. Har du något förslag? :)

Postat av: Jenny - Bf 10 mars 2012

Publicerad 2012-01-17 20:27:24

Åh det är klart det är mysigt med en egen helg , även om det bara är i Sverige! :) Så det låter som en kanonbra ideé och nångång måste man ju våga lämna iväg sina barn även om man åker utomlands. :)



Tack så mycket. Ne vi vet inte kön :)

Om du skulle få gissa, vad skulle du gissa då? :)

kram

Postat av: Linda- mamma till Keven, Chris & bebis i magen

Publicerad 2012-01-18 06:51:01

Det var iförsig en bra idé, det där med de spelet. Men jag gissar på att det blir som vanligt när de är något speciellt. God mat, bra film och bara mys :) Men vafan, det gillar ju bägge så de är perfekt :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela