Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

:)

Publicerad 2012-01-15 18:37:20 i Familjens vardag

Det blev god mat igårkväll till middag! Riktigt mumsigt :) Fick handlat på dagen med pappa/moffa så det var skönt.
Gårdagens middag bestod av;

Marinerad fläskytterfilé med potatisgratäng samt stekt grönsparris och en stor grönsallad till, riktigt mums! :D Duktig jag känner mig ibland ;) Hehe :)

Idag har vi haft lite och göra, jag har gjort rent i skafferiet så det är lätt att fixa sen när vi flyttar om dryga månaden och gjort rent i våran micro som var äckligare än äckligast :P:( Och Charlie och Jonis har varit iväg hos pappa/moffa en stund och grejat med Jonis bil :) Den är lite trabel just nu.. Men det blir nog bättre :)

Idag gjorde älsk middagen, dock åt inte jag eftersom jag inte tycker om isterband och stuvad potatis så jag tog sallad och potatisgratäng ifrån igår istället. Charlie ligger redan och sover, somnade redan vid 18 snåret.. Hon var redan görtrött vid 17, stackarn.. Fick verkligen försöka hålla henne vaken och på bra humör men bestämde oss att natta henne istället och de gick bra :)

Det mesta är fixat inför imorgon, så de är lätt att komma iväg. Jag och barnen tillsammans med Linda och hennes grabbar skall till Unga öppna förskolan i Borås och sen blir det lunch samt kolla lite affärer :) Skall försöka hitta något fint åt mig själv inför dopet och till barnen :) Så lär bli inne där ett tag iallafall eftersom vi är där inne redan klockan 09 ^^ Jaja :) Nu skall jag avsluta här. Smsa vidare ;) Haha! Ha en bra söndagskväll!

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Publicerad 2012-01-16 23:01:48

Hej fina du :)

Ville ber dig om en liten sak som tar högt 3 sekunder av din tid och du får en länkning som tack! Skulle betyda jättemkt om du skulle vilja rösta på min lilla tjej som är med i en Omslagstävling:

http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/Vi-Foraldrars-Omslagstavling/Photo-competition-candidate-template-1924

När du har röstat kommentera inlägget (länken nedan) att du har röstat så jag kan länka dig :)

http://sense.webblogg.se/2012/january/freja-tackar-del-1.html

Tack på förhand!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela