Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Gott med fredag

Publicerad 2012-01-27 11:34:21 i Familjens vardag

Var ute och gick en timme ungefär vid strax efter 07 imorse. Tanken var att ta en till promenad sen igen men min fot är ju som den är, den har sedan någon vecka tillbaka nästan låst sig, innuti foten och jag haltar fram. Konstigt nog så kan den bli bra efter ett par timmar och sen kommer det tillbaka igen?! Mamma sa att jag inte skall gå allt för länge med de ifall det är något fuffens med foten så man får söka för det.. Men jag avskyr verkligen Skene vårdcentral, dom är så slappa och oengagerade tycker jag. Det går säkert över, men de tar väl sin tid.. Först trodde jag det var som beninflammation, men icke då.. Fast forinflammation ^^

Hursom, tror jag redan kommit på vad vi skall ha för middag ikväll :) Skall äta köttfärs, så fyy på mig ^^ Ickebra om man vill äta sundare isåfall , rent nötkött som färs men nu har ju vi bara blandfärs hemma :P Jaja :)

Nu skall jag ta och tvätta håret lite fort och kolla efter det ifall Charlie vill äta lite lunch :)

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela