Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Hujedamig!

Publicerad 2012-01-09 13:20:32 i Familjens vardag

Ja herregud! Haha. Klockan gick jävligt fort imorse innan vi skulle iväg till mördavården i Kinna. Haha! Hade tid för min efterkontroll, och skulle gått upp till mamma för att låna hennes busskort men så långt hann vi inte. Fick stressa som galningar iväg mot bussen, vi hann med kanske 20 sekunder när vi väl kom fram. haha, springa är ingenting för mig, usch :P var helt död när bussen kom och flåsade som världens tok!

Var kul att träffa min barnmorska igen. Pratade lite om förlossningen och ditten och datten. Fått tid för cellprovstagning samt samtidigt skall vi fixa p-medel åt mig :) Efter allting där, sprang C iväg, hittade henne ingenstans, jävla panik jag fick fyfan! Även nåra som jobbade där fick hjälpa mig att leta efter henne. AHH!! Tills slut hittade vi henne, jädra busungen hade tryckt på den elektiska dörröppnaren och sprungit iväg och upp för en trappa. Måste nog säga det till dom på mördavården att de är sjukt idiotiskt att ha dörröppnaren i barns höjd :P Eller så är det bara Charlie som är för busig :p Livsfarligt om alla barn kan springa ut och försvinna sådär, fyy! :p

Nåja.. Idag blir det den lättaste maträtten till middag, spagetti och köttfärssås, lätt och god :) Tar ju bara 15-20 min att göra, så de är skönt :) Skall ta och gå om en stund igen. Charlie och jag har fått oss lite i magen nu så vi är mätta, väntar bara på att Milia skall vakna upp ur sin skönhetssömn ;) Sen mata henne och blöja på bägge två och sen är vi ute igen.. Sägs komma in snö idag? HOPPAS, kan ju inte vara vinter utan snö, gör tråkigt! Snö är ju hela grejen med vinter. Snö och kallt, då är det mys! :)

Kollar lite resor just nu.. Kanske blir så att jag och barnen åker med mamma/momo och systeryster i Juni till turkiet igen :) Deras resa är redan bokad och klar, får nog bestämma oss snart ifall vi tre skall med :) Jonathan jobbar ju då och har inte ledigt en månad förens i Juli-Augusti.. Får se hur det blir med det senare :) Nej nu skall jag ta mig en kopp kaffe och hämta posten, och bygga tågbana med Charlie :) Haaare brao!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela