Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Inte så värst trött ändå..

Publicerad 2012-01-20 23:46:42 i Familjens vardag

Det är helt otroligt hur mycket Emilia växer! Haha, hon har redan nu 2.5 månad gammal börjat ha kläder i stl 68! Det är galet. Känns jätteskumt eftersom Charlie växte väldigt dåligt i början och sen efter hon var 6-8 månader växte hon som bara den, och idag har hon kläd stl 92, och vissa små 98:or :) Stor tjej! Tror Emilia växer mycket nu och avtar mer om 8-9 månader någonting, men det är ju bara att vänta och se ;) Haha!

Jag fattar inte varför jag tog en tvätt tid ikväll, från 22-02!? Jaja, skall gå tillbaka vid halv ett ungefär hade jag tänkt för då är allting torkat och klart :) Älskling har redan slocknat här i soffan breve mig ^^ För ca 1 timme sen.. Haha, kul sällskap han var då ;)

Har inte riktigt bestämt mig ang imorgon, följa med till Kungsbacka eller inte, kanske borde stanna hemma och greja i köket inför flytten som närmar sig. Göra rent ugnen och bakom spisen..? Tror nog det blir så. Skall ändå ner dit nästa helg, på söndag för Jonathans storebror kommer ner och har inte träffat Milia ännu :)

Emilia ligger i sin vagn och sover, sedan 22.30 :) Så hon har sovit över en timme där nu.. Vaknar (kanske) vid 03 för mat annars senare.. Hon har ju sovit hos oss sedan hon föddes.. Men såfort vi flyttar så får Emilia Charlies spjälsäng hon har nu och Charlie får en växasäng :) Charlie är så himla söt när hon är riktigt trött på kvällarna och man skall lägga henne.. Vi lägger ner henne och säger "godnatt, älskar dig, natti natti" så kommer hennes svar "nana" och så vinkar hon och lägger ner mot nallen som brukar vara där eller en av hennes dockor hon gillar att sova tillsammans med. Just det där att hon verkligen är jättetrött och förstår och vill att hon skall sova :) Sötnos!

NYHET :D NYHET :D NYHET :D NYHET :D
Charlie kissade på toaletten förut för första gången! :D Mammas duktiga tjej! :) Mammas och pappas 2åring snart ♥ Älskade unge! Det är inte klokt vad man kan älska en sådan liten varelse. Galet och helt underbart mysigt. Att vara mamma är verkligen det bästa jobbet som finns och som ger mest ut av det! ♥♥♥



Nej nu får jag ta ett glas citronvatten här och ett par nötter känner jag ;) Haha! Ha en toppen fredag och helg ifall jag inte skriver något direkt mera :)

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela