Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Jättebra helg men dålig start på veckan..

Publicerad 2012-01-31 09:17:00 i Familjens vardag

Helgen har varit bra! I lördags var jag och barnen hos pappa/moffa och myste ett par timmar då Jonathan var här hemma och slipade väggarna där vi skall tapetsera. I söndags åkte vi tidigt iväg till Jonathans föräldrar, firade fammo Mia som fyllde år och Charlie fick lekt med sina kusiner ett bra tag, var helt slut efter bara en timma :P Sötnos :) Emilia var nöjd som vanligt och alla ville mysa med henne. God mat blev det också :)
Innan vi åkte träffade jag Mella på Ponde en snabbis, fick världens bästa fråga från henne och jag bara längtar nu! Verkligen världens bästavän! ♥ Charlie har tur som har en sådan toppenbra gudmor! :)

Igår var vi ute i drygt 2timmar, lekte och vandrade. Har sedan en vecka varit ganska deppig (för olika saker), och min fot gjorde de inte bättre igår efter 2timmars promenad. Den är värre nu.. Vet inte vad jag skall göra? Jävla fot :P Fast ibland sätter de sig i bägge? Aja, får ta och amputera bort fötterna och skaffa nya ;) Haha!

9dagar kvar tills Charlie fyller 2år! :D ♥


Haha, imorse vaknade jag vid halv8 av att Charlie ropade på mig , gick upp till henne, såg att hon hade tagit av sig sina nattkläder och dragit av sig blöjan och sa "ooa", gick direkt och satte henne på toaletten och så kissade hon. Haha, sötunge! Och duktig :) I söndags när vi var hos svärföräldrarna kissade hon på toan 2gånger, duktig tjej! :)

På torsdag skall E få vaccination, vilket inte gillas även om det är bra. Aldrig kul att veta om vad som skall hända och bara invänta sitt, sina barns tårar pga sprutan.. Men det går över fort som tur är. Men det känns verkligen i mammahjärtat när sina barn gråter för att dom har ont /: ♥

Nåja.. :) Nu får vi väl försöka ta på oss här, lite sega :P Sen blir det frukost och ta på oss ytterkläderna och bege oss utåt ett tag, trots min djävulsfot. Harre!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela