Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lek dax

Publicerad 2012-01-12 16:27:44 i Familjens vardag




Hade Linda och hennes grabbar här igår förmiddag så barnen lekte tafatt, dansade och kastade boll åt alla håll och kanter :) Barnen hade riktigt kul iallafall! Sen blev det lite fika på det och prat. Gick ut en sväng och mötte mamma/momo senare som varit och handlat. Därpå gick vi hem och Charlie fick lite mjölk, hon var jättetörstig därav hennes gnäll som kom när vi skulle gå hemåt igen ^^ Stackarn!

Iallafall! Idag har vi inte varit ute, det har blåst och regnat jävel och jag kände verkligen ingen lust, brukar ju gå ut oavsett väder. Men när de regnar och blåser som jag vet inte vad, orkar man inte (ibland). Mamma/momo och systeryster kom ner någon timme förut så Charlie fick leka av sig och de var uppskattat. Sen åt jag och C lunch och E har varit lugn från kl 08 och är de ännu. Från 07 då hon vaknade av att hon grät och gallskrek i en timme framåt. Fick inte tyst på henne.. Nappen var inget bra, hålla henne mot min axel var inte alls kul, prata och sjunga för henne gick inte heller hem eller då jag höll henne "på magen och buffade där" alltså att hon låg med magen på mina armar istället för att ha ryggen där.. Efter en stund tystande stackarn och då dög nappen och efter ett par minuter slocknade hon.. Antagligen av utmattning. Stackars liten! Precis när hon somnat hörde jag en liten rap också.. Liten då ♥

Oj! Nu kokar mitt pastavatten här ^^ Får ta och slänga ner pastan och sen steka falukorven :) Fick bli simpelt för dagens middag! När mannen är hemma och vi alla ätit skall jag och C ta oss en promenad till MM och handla lite tror jag :) Så får pappa mysa med Liten hemma :) Det har ju faktiskt slutat regna och blåsa nu, riktigt underbart :P Så vi tar oss en kvälls tur jag och mitt ena lilla hjärta ♥

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela