Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Lördagen den 14e

Publicerad 2012-01-14 12:45:27 i Familjens vardag

Älskling jobbar över idag så han kommer inte hem förens halv 5 senare. Så jag och barnen har varit ute och gått lite i det soliga vädret, kallt men uppfriskande! Skall gå ner och handla lite senare vad tanken också, så vi får se vad jag lagar för middag ikväll åt oss :) Något smarrigt blir det säkert iallafall!

Charlie är ännu jätte rastlös även då hon varit ute och vandrat i över en timme :P Därav en till promenad plus handling måste fixas så tänkte jag skulle vara lite snäller åt Jonis och ta de så han slipper handla direkt när han kommer hem så är det redan klart. Kanoners!

Sitter ännu och funderar mycket på vad min nästa tatuering skall bli.. Vill ha någonting ämnat Emilia men ändå någonting för hela familjen. Det är svårt alltså.. Jag har ju lite ideér och har skissat upp också, men får se :)

Nej nu skall jag ta och busa vidare med Charlie banan här ;)

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela