Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Mindre än en månad kvar :)

Publicerad 2012-01-20 16:33:38 i Familjens vardag

Lillhjärtat sover och Charlie sitter här breve mig i soffan, 5an är på och hon kollar och riktigt ler när hon ser småbarn och bebisar på tvn. Unga mödrar som är på nu förstår ni.. :P

På tal om annat! :D Emilia sov en hel natt inatt utan att vakna för mat :) Riktigt skönt!

Sötsuget har verkligen varit på mig idag, så jag har tagit en näve med osaltade och orostade nötter istället, nyttigt och bra, och druckit vatten (dock syndade jag med fyra klunkar mjölk imorse :P) Charlie som är väldigt liten i maten men imorse var hon minsann hungrig :) Yey, hehe.



Älskade stora tjej som snart fyller 2år :)

Nu är det också mindre än en månad kvar tills Emilias dop som blir ett 2års kalas som dom flesta vet om nu :) Mycket som skall hända på en månad nu! :D En månad kvar och fem dagar tills vi flyttar :)

8 februari- Emilia 3 månader
9 februari- Charlie 2 år
18 februari- Emilias dop/Charlies 2års kalas
25 februari- Flytt :D

Nej nu skall jag smågreja vidare här innan lilla E vaknar :) Ha en fin kväll ! Fredag och allt :D

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela