Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Ondags igen..

Publicerad 2012-01-18 08:28:48 i Familjens vardag

Dom senaste nätterna, sen måndagskväll har jag fått så svårt att kunna somna. Jag är riktigt trött när jag lägger mig men sen när jag väl ligger där i sängen, blir jag pigg och kan inte komma till ro. Hjärnan är trött som jag vet inte vad men kroppen är pigg. Rastlös. Somnar oftast efter 1-2 timmar då jag lagt mig, igår tog det 2.5 timme! Jaja, tur så finns ju mobilen att pilla med ^^ Wordfued ;)

Nåja. Idag hade jag tänkt åka in en snabbis till Kinna för att köpa och kolla runt efter en sak åt älskling och sen kolla lite allmänt :) Hoppas bara det inte blir något regn ^^ Alla är vakna här iallafall, strax skall vi ta och äta frukost och klä på oss, lite små slö idag, varit vaken sedan 6 imorse då Emilia vaknade för att ha mat och sen somnade hon om, gott :)


Haha, älskar bilden! :dd

Idag inväntas också ett riktigt kul och intressant samtal ifrån GöteborgsPosten, kommer bli riktigt skoj och är lite smått nervös ^^ Men det går nog bra :) Berättar mer om detta längre fram när de mesta och så är klart.

Ha en bra dag, i kylan och nu är det halt ute. Skulle ta in GP och ramlade nästan omkull :P Alla får gå med antihalk skor ute, det bästa ;)

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela