Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Presenttips till sin älskade, tummen upp!

Publicerad 2012-01-10 13:45:16 i Allt och inget

En sak jag gav till Jonathan i julklapp var blandannat detta (och till min syster med man).
http://www.presentkuriren.se/presenter/4/265/Karlek/52-Romantiska-Veckor.html

Lite små gulligt sådär, ett spel man har i ett år tillsammans och kör varannan vecka med och skrapar kärlekskort! :) En liten idé om man har en kärlekslöst förhållande eller om man bara vill vara lite extra söta :) Precis så som jag tänkte för oss, vara lite sötare ;)

Finns ju denna versionen också, "Naughty night" haha, skall ta och köpa detta nu. ;) Alltid kul med sånt också!
http://www.presentkuriren.se/presenter/4/303/Karlek/52-Busiga-natter.html

Perfekt present att ge sin älskade antingen i när man firar kanske årsdagar eller födelsedagspresent :) Kanske lite tråkigt att "alltid" få kläder, smycken och sådant haha, så detta är ju alltid lite skoj :) Rekomunderar verkligen! Vi själva är inne på tredje kortet nu :) Jonathan började och hade sin vecka, sen gjorde jag och hade min vecka och nu äre Jonis tur/vecka igen :p Söta saker man gör för varandra som man kanske inte tänker på i vanliga fall, så de kommer ju verkligen att uppskattas ! :) Bara att klicka på länkarna och se efter själva..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-01-11 18:22:16

Kan du ge ett te.x på vad det kan stå? ;o

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela