Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sötnötter!

Publicerad 2012-01-13 22:44:45 i Bilder :}





Sötnosar! Gud vad man kan tycka om något sådär hårigt och mjukt ^^ ♥ Men ni är verkligen mysiga! Och i onsdags köpte vi en stor klätterställning till dom, riktigt uppskattat! :) Jävlar vad dom klättrar och leker på/ med den. Nu slipper dom förstöra ännu mer på väggarna som innan ;) Stadig som fan också, perfekt för två vildkatter haha.

Kommentarer

Postat av: Sara, mamma till tre små troll

Publicerad 2012-01-13 23:09:26

Jag var cola och powerking beroende så jag slutade med det helt, tog ett glas tillsammans med barnen haromdagen annars har jag inte druckit något alls på nästan två veckor. Promenerar och igår förnyade jag även mitt gymkort, har dragit ner på kolhydraterna med och på kvällarna blir det inga kolhydrater alls. sen försöker jag äta regelbundet nu med för det gjorde jag inte innan :)

Postat av: Rebecca

Publicerad 2012-01-14 10:28:23

Jattesota var katterna :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela