Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Sv;

Publicerad 2012-01-11 20:08:19 i Svar;

Anonym;
Kan du ge ett te.x på vad det kan stå? ;o

Svar;
Te.x Jonathans första kort var ett han skulle tappa upp ett skumbad med lite levandeljus (ev. en mysig dusch), sitta bredvid mig i badkaret och prata med mig, och bara vara närvarande. Låta mig få lite mys i badet, eller om man ville bada båda två tillsammans men jag tog en bad ensam och han satt bredvid mig och myspratade :) Riktigt mysigt!

Angående det där kärlensspelet jag la ut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela