Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Syskonen i fokus

Publicerad 2012-01-09 13:50:20 i Bilder :}


Inte det lättaste att försöka fånga ett leende ifrån Milia ^^ Hon fick på sig sin nya dress igår, Laban i röd :)


Storasyster bjöd på dans och lillasyster och jag fick titta på :P


Finaste Charlie ♥


Haha, bilden ser ju förskoj ut :P


Och en pussbild, eller jag försöker pussa och Charlie tyckte de var roligare att titta när jag försökte :)

Älskar mina fina döttrar, det absolut bästa som finns! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela