Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Vi lever!

Publicerad 2012-01-02 23:35:46 i Familjens vardag

När mannen har semster nu man inte hela tiden vid datorn, därav ett låångt hopp från bloggen. Men nästa vecka rullar det på igen som vanligt då min man haft 2 veckors semester, riktigt härligt och mysigt har vi haft det! Superbra jul och trevlig nyår, firat älskling som fyllde 23 igår :) Lite tråkig födelsedag då alla nästan alltid är bakfulla och trötta, men vi hade trevligt ändå :) Och älskling fick ju sin födelsedagspresent tidigare så de blev mys och mycket uppvaktning istället. Han fick en ny rakapparat som han blev jätteglad för :)



Annars så har Jonathans mor varit en sväng här idag och grattat honom med tårta och blomma då han fick allt på julafton av alla där :) Imorgon skall vi en sväng förbi bvc med Milia, vikt och mätning för henne samt en läkarkontroll. Efter det lämnar vi Charlie hos systeryster som blir passad då jag, Milia och Daddy J åker till Ullared till eftermiddagen, kvällen.

Vi har också börjat småpacka inför våran flytt 1 mars. Längtar riktigt mycket tills vi kommer till våran nya och större lägenhet, underbart! Och ca 1.5 vecka innan vi flyttar skall vi ha dop för Milia, och 1 vecka innan dopet skall vi ha födelsedagskalas för Charlie bus som blir 2 år, stora tjejen! :) ♥ Mycket att göra och planera för allihopa här. Kul! Får nog börja ta och skriva lista vilka man skall bjuda till dopet och födelsedagska kalaset haha, är alltid sen med allt. Men det kommer bli riktigt kul! :)

En annan sak som gör mig väldigt upprörd just nu det är när man får reda på när ens "riktiga vänner" man trott sig ha snackat, snackar skit om en av absolut ingen anledning alls. Har nog mest med avundsjuka och göra ändå. Underbart det är med såkallade "vänner". Haa! Hur jävla snäll och hjälpsam man än är, får man bara kniven i ryggen. Nee, vissa borde fan ha ett skott i pannan för att vakna upp och inse att vad man än säger kommer det fram förr eller senare på något sätt. Så är det alltid!

Bilder ifrån jul och nyår kommer upp imorgon, om jag hinner annars kommer det när de kommer, mest troligt under veckan iallafall :) Håll ut ;) haha! Nej nu skall jag ta Milia ifrån min man och ta henne in och natta henne och sen lägga mig själv, är trött. Inte varit mycket sömn dom senaste två nätterna pga nyår och sena kvällar då man sitter gärna uppe och myser med film ;)

Inatt blir våran lilla Milia 8 veckor, redan! Och Charlie blir snart 23 månader, nästan 2 år. Fan vad tiden går fort och fan vad underbart det är, älskar min familj mest av allt ♥♥♥

Ha en mycket bra kväll alla ! :)

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: Jessie

Publicerad 2012-01-03 01:53:15

Känner igen det där med ormarna, folk som kallar sig "vänner".. Stå på dig tjejen! ♥

Postat av: Linda-Mamma till Alfred

Publicerad 2012-01-03 11:53:41

Tråkigt det där med vännerna=( Ok hoppas du dyker upp du kan väl meddela om det visar sig att inte lösa sig....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela