Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

What to doooo?

Publicerad 2012-01-03 11:53:05 i Familjens vardag

Imorgon firar jag och Jonathan 1 år tillsammans. Och nu har jag ingen aning om vad vi skall hitta på eller äta, göra. Har så himla mycket att planera just nu. Charlies 2 års kalas, Milias dop och sen våran flytt. Haha. Och nu eller imorgon våran 1 års idag :)

Vad skall man göra, ge, äta när man har två barn eller antingen om vi kanske lämnar bort Charlie ett par timmar för att kunna hitta på någonting? Hmm. Tips, JA TACK ^^

Nu har vi annars allihopa varit på bvc, vikt, längd är gjord och ett läkarbesök. Allt var jättebra och Milia växer på som bara den, våran lilla guldklump ♥ Vid 14 åker jag, J och M iväg till Ullared och handla och Charlie bus får stanna hos systeryster och hennes pojkvän och leka tills mamma/mormor kommer hem och tar över tills vi kommer hem ikväll :) Så jag avslutar nog här :) Ha det kanon!

Madde abdikerar

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela