Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

blond vs mörkhårig?

Publicerad 2012-03-22 11:11:04 i Allt och inget

Då man var blond :)





Och nu som mörkhårig :p



Klart de är fint med ljust hår till sommaren när man är brun och fin men de kostar mer att vara blond än mörkhårig. Och de sliter en del på håret även om man använder inpackningar på inpackningar, iaf på mig ^^ Dock ser de mer vuxet ut att ha mörkt hår på mig men aja, får la se ;) Alltid kul med förändring, man behöver det :) Och jag känner att en ny frisyr inte riktigt skulle räckt för mig, haha. Alltid skall de då vara något. Säg gärna vad ni tycker så får man se om ett par dagar eller vecka om man bli ljusare eller förblir mörk :)

Kommentarer

Postat av: Johanna Svensson - tvåbarnsmamma till mia och svea!

Publicerad 2012-03-22 11:40:48

inte många som passar i ljust hår. men du passade facktiskt bra i både ljust och mörkt =)



hur går de med emilia nu? hon verkar sova bra om nätterna, de gjorde inte svea första halv året. Blev bättre sen tackålov =P

Postat av: Nadja

Publicerad 2012-03-26 13:38:17

Jag tycker du passar mycket bra i båda! Men jag föredrar mörkt lite mer :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela