Tvåbarnsmorsan Madde till tjejorna Charlie & Emilia ♥

En gift dam i sina bästa år & tillsammans med tonårskärleken ♥

Då var de tomt..

Publicerad 2012-03-17 11:22:22 i Träningen

Pappa J åkte för någon timme sen iväg mot stockholm. Men han kommer ju hem imorgon sen eftermiddag men Charlie var helt förstörd när dom skulle säga hejdå, ville följa med. Stackarn, men nu är de bättre :) Emilia sover lunch nu i vagnen i vårt sovrum, katterna sover också och jag och Charlie banan halv kollar tvn och myser i varandras famn :)

Inte för att vara sån, (hatar själv när folk skall skryta om vissa saker) men nu måste jag faktiskt skryta för jag är så otroligt glad över att jag är så otroligt duktig *klapp på axeln* de här med min nya kost och träning.
Innan jag blev gravid med Charlie, vägde jag 57 kg (okej vikt när min korta längd, 158 cm). Jag gick upp till 74 kg, gick ner till 63 kg och blev ändå nöjd.
När jag blev gravid med Emilia hade jag fortfarande 63 kg i vikt på vågen, gick upp förjädra mycket och stannade på 84 kg. Nu 4 månader efter Emilia föddes väger jag 64.8 kg! Känner mig jääävligt duktig och har själv sagt att jag skall tillbaka till min vikt jag hade innan jag blev gravid med Charlie, dvs 57 kg! Och jag är fan aspepp på detta! Detta skall gå! JAG KAN! :)
Som sagt, nu har jag "bara" endast 7 kg kvar. Och jag började med mitt sunda liv för 2 månader sen nu på måndag. Och för 2 månader sen vägde jag 70 kg, inte illa pinkat haa? ;)

Alla kan, bara man vill, på riktigt! Och går in på det till tusen%!



Förlåt, men var bara tvungen att skryta ^^

Nu skall jag ta ett litet träningspass nu när Charlie är lugn framför tvn och Milia sover :) HEJS :D

Madde abdikerar

Kommentarer

Postat av: Linda- mamma till keven, chris & bebis i magen

Publicerad 2012-03-18 17:06:48

heja madde! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Para-Noir

Gift, har två barn tillsammans med min ungdomskärlek. Kattägare, musikälskare, tatueringsälskare & studerande.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela